No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Ai, ai, ai minule.

by - esmaspäev, aprill 01, 2013

...Nii, alustame siis algusest. Mul plaan T-särkidest kaltsuvaipa tegema hakata, osad pluusid on juba oma otsa minu kääride läbi saanud, ning olen ka palmikut punuma hakanud... selgus, et ikka päris hulka läheb neid särke.
 Kuna ilm oli suht hea, siis plaanis mees lapsega välja minna, et mina saaksin veidi hinge tõmmata ja omi asju sellel ajal teha. Nii kui uks oli sulgunud, mõtlesin mida head selle kvaliteet ajaga teha - tuli mul kuri plaan teha mehe ühele töösärgile 1-0, kuna tal neid ikka päris mitmeid, ei pane ta ühe kadumist vast tähelegi. No vähemalt loodan ... igatahes enam seda pole ja toredad ribad selle asemele lõigatud :)
Minu tänane saak ribasid ja poolik töö.

You May Also Like

2 comments

  1. ma soovitan, kui vähegi raatsid osta lapitöö lõikerull ja alusmatt. Kääridega lõigates on käed väga rakkus pärast.

    VastaKustuta
  2. Rakku pole käsi veel lõiganud, need head teravad ja mugavad käärid, aga hea teada, kui võtan selle lapinduse rohkem päevakorda :)

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate