No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Šokolaadi jääkuubikud.

by - neljapäev, november 14, 2013


Siin üks minu suuri lemmikuid, mida mulle meeldib juua talviti, kui olen tulnud pikalt jalutuskäigult ja vajan juua midagi sooja ja turgutavat.
Jääkuubikud võid juba eelnevalt valmis teha ja need seisavad sügavkülmas hästi :)

Sellel ajal kui ma olin alles väike oli soe piim meie kodus hea jook enne uinumist. Peale selle joomist jäin ma paremini magama. Usun et see jook maitseb ka sulle!
Ideaalne jook kõigile, igas vanuses!

Šokolaadi jää
200 ml piima
50 ml vett
1 sl magustamata kakaopulbrit
1 tl suhkrut
1 tl lahustuvat kohvi
70 g tumedat šokolaadi (66%)


Vaniljepiim
600 ml piima
60 g suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut või 1 vanilje kaun

Šokolaadi jääkuubikud (12-14 tk.)

Tükelda šokolaad ja sulata vesivannis.
Vala piim ja vesi potti, lisa suhkur, kakao ja lahustuv kohv ning sega hoolikalt, et vältida klompide teket. Lasese korra keema, seejärel vala segu sisse šokolaad, lase sel sulada 5 minutit kuumas segus, seejärel sega kergelt puulusikaga kuni mass on sile ja kreemjas.
Jahuta ja vala jääkuubikute alustesse ja külmutada.

Vanilje piim 
Vala piim suurde potti, lisada suhkur ja segatakse kuni lahustumiseni.
Ava vaniljekaun keskelt, kraapige seemned ja lisage piima sisse. Võid kauna puudumisel kasutada ka vaniljesuhkrut.
Aja piim korra keema, siis lase jahtuda. Jäta külmkappi mitmeks tunniks seisma (soovitavalt üleöö).

Serveering. 

Sõltuvalt tassi suurusest pane 3-4 jääkuubikut ning vala peale vaniljepiim .
Joo kas külmalt või kuumalt.
Võid lisada joogile vahukoort ja  kakaod, või šokolaadilaaste.
Veel saad hea kreemja piimakokteili piima vaniljejäätisega.
Lihtne ja tõhus!  

                                                          
Allikas

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate