No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Meist igaüks vajab hoolimist.

by - kolmapäev, märts 26, 2014




Ükskord ma kohtasin hulkuvat kassi:
- Kuidas Sul läheb?
- Pole viga, tasapisi...
- Ma kuulsin, et Te olite vahepeal väga haige...
- Olin küll haige...
- Nii siis ravisite ja olite voodis?
- Lamasin tänaval päris mitu nädalat- 
Kodutuna pole mul kuhugi panna voodit.
Mõtlesin siis: "See on kummaline, et suures maailmas
pole kuskil kohta kodututele koertele ja kassidele"
- Kuulge kass? Tulge minuga - 
Juba pimeneb ja see tähendab, et ka meil on aeg koju minna!
Jalutasime temaga koos mööda tänavat uhkelt ja julgelt -
Mina vaikselt aga kassike ümises vaikset viisi...
Millest ta küll mõtleb? Võib-olla sellest, et
meist igaüks vajab hoolimist ja oma kodu. 

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate